Cabinetul oferă servicii juridice în domeniul dreptului civil, fiind specializat în dreptul contractelor, dreptul de proprietate intelectuală, drept comercial și dreptul asigurărilor. Experiența noastră include servicii new entry, negocieri de contracte și reprezentări în tranzacții comerciale. Serviciile noastre vizează reprezentări litigioase în fața instanțelor de orice nivel, pe tot teritoriul României și servicii non litigioase în fata sistemelor juridice diferite, a diverselor forumuri și a instituțiilor publice din România.

Asigurăm consultanță instituțiilor bancare și financiare pe o scară largă, incluzând facilități de împrumut cu sau fără garanție, și contracte de credit în diverse variante și monede. Oferim de asemenea consultanță juridică pe toate aspectele gestionării relațiilor dintre clienți persoane fizice și instituțiile bancare precum și renegocierea acestora potrivit necesităților fiecăruia.  Serviciile noastre includ analiza tuturor documentelor aferente contractelor de credit sau împrumut.

În ultimii ani, echipa noastră s-a specializat în litigii de asigurări. Cabinetul a oferit consultanță unor societăți comerciale active în acest domeniu, prin formularea unor opinii juridice cu referire la aspectele legale privind activitatea de asigurare, reasigurare, precum si asigurare/coasigurare. Oferim clienților informații corecte și reprezentare competentă în instanță în scopul evitării unor hotărâri judecătorești defavorabile. Cabinetul nostru a obținut numeroase soluții favorabile în cauze privind dreptul asigurărilor, pentru societăți comerciale importante din România.

De asemenea, Cabinetul a reprezentat adesea societăți comerciale la Oficiul Național al Registrului Comerțului și la Autoritatea de Supraveghere Financiară, precum și în procedurile de  obținere a autorizațiilor și avizelor necesare în activitatea de asigurare și finanțare.

Cum sa ne găsiți: vezi contact